IH
Aflevering uit
In Het Wiel
S10E48: ‘Waarom zou je zo’n Paul Seixas nou nog laten starten?’
S10E48: ‘Waarom zou je zo’n Paul Seixas nou nog laten starten?’
direct op Populaire podcast
Over deze aflevering
De gehavende Paul Seixas moest vandaag alsnog in de remmen knijpen in de Tour Auvergne-Rhône-Alpes, waar Isaac del Toro met winst in de slotrit een dubbelslag sloeg. En daarmee is één ding duidelijk: Tadej Pogačar kan in de Tour rekenen op een meesterknecht in topvorm.
In deze In Het Wiel bespreekt Niek Goedvolk de generale Tour-repetitie van afgelopen week met Roxane Knetemann en wielerverslaggever Daniël Dwarswaard. Was het wel zo verstandig om Seixas nog op te laten stappen na zijn val van gisteren? En staat het al 1-0 voor UAE Team Emirates tegen Team Visma-Lease a Bike richting de Tour? Je hoort het in een nieuwe aflevering van In Het Wiel.
See omnystudio.com/listener for privacy information.