FT
Aflevering uit
FXminds Trading Podcast

Waarom Ik Vertrek Naar Dubai en Nederland Verlaat

februari 13, 2026 1:16:27 Aflevering 37
Waarom Ik Vertrek Naar Dubai en Nederland Verlaat
direct op Populaire podcast

Over deze aflevering

In deze aflevering bespreken we waarom wij in Dubai zijn — en wat er écht achter zo’n “FXminds goes Dubai” move zit. We leggen uit waarom steeds meer ondernemers en traders Europa verlaten, wat Dubai zo aantrekkelijk maakt (0% inkomsten-, dividend- en vermogensbelasting), en waarom je wél scherp moet blijven op je geld en je structuur. Ook delen we hoe het emigratieproces hier bizar snel gaat, waarom de “energie” en omgeving in Dubai anders voelt, en wat de realistische voor- én nadelen zijn als je dit pad overweegt. 

← Alle afleveringen van FXminds Trading Podcast