HB
Aflevering uit
Het Beurscafé

3. “Dit is geen taxen meer, maar plunderen”

januari 23, 2026 00:52:24
3. “Dit is geen taxen meer, maar plunderen”
direct op Populaire podcast

Over deze aflevering

Veel hete hangijzers deze week in Het BeursCafé. De Tweede Kamer slaat de plank volledig mis met box 3, OCI krijgt een draai om de oren van de rechter en Capler oprichter Jelle Postma vertelt over de misverstanden in de media op het gebied van private equity.

Niels geeft een update over zijn 20% ASML|ING| Novo Nordisk Note die eigenlijk te goed gaat. Wilt u meer weten over beleggen in structured notes? Neem een kijkje op wijs.nl.

← Alle afleveringen van Het Beurscafé