HB
Aflevering uit
Het Beurscafé

4. “Er hangt een bear market in de lucht”

januari 30, 2026 00:49:05
4. “Er hangt een bear market in de lucht”
direct op Populaire podcast

Over deze aflevering

Saxo’s Hans Oudshoorn zit bovenop de edelmetalen en Paul Weeteling gaat anders beleggen vanwege box 3.

Welkom in het BeursCafé met een dijk van een ETF-primeur van Hans en met Paul nemen wij álle tech-perikelen en fondsen door, inclusief koersdoelen. Veel luisterplezier!

Wilt u ook beleggen tegen lage tarieven. Neem eens een kijkje op de website van Saxo.

Heeft u recent een schenking of een erfenis ontvangen en wilt u die veilig beleggen. Dit kan met het ABS Fund van Wijs & van Oostveen. Het fonds behaalt een gemiddeld jaarlijks rendement van 6,8% en kent een relatief laag risicoprofiel.

← Alle afleveringen van Het Beurscafé