HB
Aflevering uit
Het Beurscafé

52. “Box 3 tax is onhoudbaar”

september 19, 2025 00:52:41
52. “Box 3 tax is onhoudbaar”
direct op Populaire podcast

Over deze aflevering

Het slechte nieuws is een box 3 tax van 36% op 7,78% verondersteld rendement. Het goede nieuws is dat zo’n hoge belasting op vermogen gewoon geen blijvertje kán zijn.

Verder onder andere de Fed, de Koude Chip Oorlog VS-China, Intel-Nvidia, Avantium haalt weer eens geld op en de hilarische strategie-update van PostNL.

Wij danken onze vrienden van de show: Lendahand, Wijnbeurs.nl en Wijs & van Oostveen. Veel luisterplezier!

← Alle afleveringen van Het Beurscafé