HB
Aflevering uit
Het Beurscafé

64. “Winst maken heeft geen enkele prioriteit”

november 7, 2025 00:52:39
64. “Winst maken heeft geen enkele prioriteit”
direct op Populaire podcast

Over deze aflevering

Niels heeft een primeur, want hij heeft voor het eerst een structured note gekocht. Het gaat om de 20% ASML|ING|Novo Nordisk Note waarin hij €3.000 belegt. In Het BeursCafé zet hij de kansen en risico's van deze note op een rij.

Te gast is techanalist Paul Weeteling. Met hem bespreken we o.a. de cijfers van AMD, de megalomane bonus van Elon Musk, het bod op CM.com en in de laatste ronde een kannonade cijfers. Denk aan Alfen, AMG, BAM en het zwakke Bpost.

Wij danken onze vrienden van de show Capler, Lendahand en Wijs & van Oostveen. Veel luisterplezier!

Wilt u meer weten over beleggen in structured notes. Meld u aan voor het gratis E-book "Van Risico naar Rendement".

← Alle afleveringen van Het Beurscafé