Blackrock komt met staking ETF en een $50M DeFi-blunder – Het Crypto Journaal
Over deze aflevering
In deze aflevering van Het Crypto Journaal bespreken we een opvallende week in de cryptomarkt. BlackRock lanceert een Ethereum ETF met staking-rendement, Tether investeert in nieuwe Bitcoin-betaalinfrastructuur via Ark Labs, en een DeFi-gebruiker verliest meer dan 50 miljoen dollar in één transactie door extreme slippage. Daarnaast kijken we naar het marktsentiment rond Bitcoin en een bijzonder experiment: de grootste gedecentraliseerde AI-training ooit op het Bittensor-netwerk. Zoals altijd praten we je in een kwartier bij over de belangrijkste ontwikkelingen in crypto.Onze Nieuwsbrief en Community. Gebruik de link en krijg de eerste maand voor 5 euro:https://bitcoinalpha.nl/srHandel in meer dan 400 digitale assets bij Bitvavo:https://bitvavo.com/Onze website:https://satoshiradio.nlOnze podcast:https://open.spotify.com/show/3nhDsEwfrFUybBzgMjucTuIn deze video:00:00 Intro00:40 Market Overview02:28 Blackrock lanceert $ETHB03:09 Het verschil tussen $ETHA & $ETHB04:10 De start van $ETHB04:38 Tether investeert in Ark Labs05:20 Wat is Ark?07:18 Waarom investeert Tether in Ark?08:36 Templar rond Covenant-72B af10:00 De prestatie van Templar11:40 $50 Miljoen weg in 1 klik13:22 Cow Swap reageerd13:50 Conclusie