Tether kiest voor audit, Morgan Stanley wil goedkoopste Bitcoin ETF – Het Crypto Journaal
Over deze aflevering
In deze aflevering van Het Crypto Journaal bespreken we een week waarin macro-economische spanningen en geopolitiek opnieuw hun stempel drukten op de cryptomarkt. Bitcoin beweegt rond de $67.000 terwijl beleggers voorzichtig blijven en de Fear & Greed Index in Extreme Fear staat. Ondertussen kondigt Tether voor het eerst een volledige Big Four-audit aan, wat de concurrentiestrijd met Circle verder op scherp zet. Daarnaast wil Morgan Stanley de goedkoopste Bitcoin-ETF op de markt brengen en besluit het Verenigd Koninkrijk cryptodonaties aan politieke partijen te verbieden. Kortom: een week waarin regelgeving, traditionele financiële spelers en geopolitiek samen de richting van de cryptomarkt beïnvloeden.
Onze Nieuwsbrief en Community. Gebruik de link en krijg de eerste maand voor 5 euro:
https://bitcoinalpha.nl/sr
Handel in meer dan 400 digitale assets bij Bitvavo:
https://bitvavo.com/
Onze website:
https://satoshiradio.nl
Onze podcast:
In deze video:
00:00 Intro
00:40 Market Overview
01:32 Macro nieuws
01:58 Amerikaanse rente loopt op
02:38 Goud laat slechtste periode sinds 2020 zien
03:07 Tether gaat voor volledige audit
04:35 Tether richt zich op Amerika
05:32 Circle aandeel krijgt flinke klappen
06:03 Ark Invest ziet mooie koop kans
06:25 $MSBT goedkoopste ETF in Amerika
08:01 Cryptodonaties in politiek verboden
08:38 Reform UK
09:45 Conclusie